Recent Posts

23 Haziran 2013 Pazar

23.06.2013 GÜVENÇ KÖYÜ BİSİKLET GEZİSİ KAZAN

Bütün bir kış özlemini çektiğim doğa yürüyüşlerine nedense bu hafta sonu motivasyon eksikiğimi  yada Ankara da havanın çok sıcak olmasından dolayı gitmek içimden gelmedi.Etrafımdaki tanıdıkların bildiği gibi evde oturarak pazar gününü geçirecek değildim.Kazan ilçesi kent ormanları alanında planladığım gezimi, zeminin toprak olması, belki teker patlar düşüncesi ile oraya yanlız gitmek istemedim.Benim için doğa yürüyüşlerinden de bildiğim ve arazi yapısından hoşlandığım Güvenç göletine gitmeye karar verdim.
İşten dolayı tanıdığım Güvenç göletine gelmeden sağ taraftaki petrol ofisinde lastikçi vehbi usta nın oraya aracımı bırakıp, Vehbi ustanın bir çayını içtikten sonra gerekli hazırlıkları yapacakken, petrolun arka tarafında beslenen atları yıkayacaklarını öğrenince yaklaşık yarım saat bu durumu izledikten sonra,   yola koyuldum.Güvenç göletindeki piknik kalabalığı ve mangal kokuları eşliğinde Sarıbeyler köyü içerisinde bulunan ve iyi olduğunu bildiğim çeşmede biraz soluklanarak, ve serinleyerek geri dönüş yolunda yapılmış olan ismini şimdi hatırlayamadığım yerde gözleme ve çayı mı yudumlayarak verdiğim yarım saatlik mola sonrası, gelişe göre çok daha  rahat bir şekilde başladığım yere döndüm.Toplamda As size 888 model bisiklet sayacında  ki 26,15 km lik yolu katetmiş oldum. Bir sonraki yazımda as size ile ilgili karşılaştırma bilgisi vereceğim.









0 yorum :

Yorum Gönder