Recent Posts

5 Aralık 2011 Pazartesi

28.03.2011 Güvenç Köyü Göleti Doğa yürüyüşü

Sanki uzun zamandır ayağım toprağa basmıyor gibi hissediyorum, yeşile hasret, toprak kokusunu, kuşların cıvıltısını unutmuş bir haldeyim, oysaki daha 15 gün olmuştu en son yürüdüğüm.Neresi ve kiminle soruları yine beynimi kemirmeye başlıyor, her seferinde diyorum ki yer kolay da kiminle, ne kadar zormuş yol arkadaşı bulmak.
Serdar arkadaşımızın, sanırım bir aidiyetlik hissi ile her zaman çok güzel paylaşımlarda bulunduğum gezenbilir ailesi ile gidelim önerisine kayıtsız kalamıyorum.Kimlerin katılacağı kuşkusu ile takip ediyorum listeyi, ne mutlu bana 7 kişiyiz.Bu kimilerine göre iyi olmasa da bana göre iyi bir işaret, tamam diyorum yarın güzel olacak.Sabah herkes istenilen saatte ulaşıyor toplanma alanına, kısa bir tanışma faslı ve düşüyoruz yollara.Ankara ya bu kadar yakınlıkta böyle bir doğa hiç beklemiyordum doğrusu.Kazan ilçesine girmeden güvenç köyü istikametine dönülüp, ilerde beklemediğiniz bir göl karşıladı yürüyeceğimiz bölgede..Fosil yatakları, Domuz sürüsü, Tilkimiz ve dönüşte ilk defa doğada gördüğüm keklikler eşliğinde bitiriyoruz yürüyüşümüzü.Mutluyum....


Parkur :Yürüyüşümüzde bize liderlik yapan sn.Dursun beyin doğaçlama belirtlediği parkur zor olmakla, deneyimi olmayan yürüyüşçülere tavsiye edilmez.Deneyimsiz yürüyüşçüler içinde güzel parkurlar çıkarılabilir.

0 yorum :

Yorum Gönder