Recent Posts

1 Mayıs 2017 Pazartesi

30.04.2017 BENLİ YAYLA KARAŞAR YAYLA EĞRİOVA GÖLETİ DOĞA YÜRÜYÜŞÜ

Benli Yaylası ve Denis
Bundan daha çok değil 15 gün önce  bölünmüş, ikiye ayrılmış, birlikteyken sen ben, bütünken siz biz, bizler onlar ayrışması daha da derinleşeye başlamış, bense anlamsızlığa anlam vermekle meşgulken, insanların yüzündeki ifadelerden, ağızlarında düğümlenen kelimelerden, gözlerindeki umutsuz ve kaçamak bakışlarını gözlemlemek içimdeki yaraları daha derinleştirirken yüreğime inen hançerin ucunu hissedebiliyordum. Bu psikolojide genelde başkalarının bakış açısından farklı olarak, şu hayattan kaçıp kısa bir mola vermek lazım ifadesi benim için hayatın ta kendisine, içine, derinlerine gidebildiğim, yaşadığımı hissettiğim doğayla buluşmak için hafta sonunu iple çekmekteydim.

Huzur bulaştıran ormandan

Planlar hayatla biraz daha iç içe olabilmek adına kamp kurmak üzerine idi ama elimizde olmayan nedenlerle iptal etmek zorunda kalmıştık.
Yaklaşık 1 sene önce yürüdüğümüz, Benli yaylasına doğru  yola koyulur vaziyette kendimizi bulmuştuk. Son dönemlerde zaman yetersiz bahanelerinin ardına sığınmadan, öğlen saatlerinin bitimine yakın bir saatte de olsa tamamen doğaçlama yürüyüşler artık alışkanlık halini almaya başladı.Kafamızda belirli bir hedefimiz olmasa da konum olarak yerini bildiğimiz eğriova göletine, Benli yaylasının farklı bir bölgesinden girdiğimiz ormanın derinliklerinden her adımda atmosferi soluyarak yürümeye başladık.

Orman derinliklerine ilerliyoruz

Zirveye yakın noktadan iniş istikametindeki yürüyüşümüz hızlı ilerlemiş Karaşar yaylasına kadar ulaşmıştık. Eğriova Göletine yaklaşık 2 km gibi bir mesafe kalmasına rağmen, zamanı doğru kullanıp, dönüş istikametimizin de sürekli tırmanış olması nedeni ile Karaşar yaylası karşısında, uzaklarda karlı zirvesi ile bizi selamlayan Köroğlu dağı manzarasında yemeğimizi ve kahvemizi yudumladıktan sonra dönüş için hazırlıklarımızı yaptık.

Yemek Molası

Karaşar Yaylası - Uzakta Köroğlu dağı

Bir müddet yoldan ilerledikten sonra, orman derinliklerinden zirveye doğru ilerleyişimizi sürdürdük.
Zorlu , yorucu ilerleyişimiz Denis ile beni zorlasada yüzümüzdeki mutluluk ifadesi hiç bozulmuyor, zirveye doğru yer yer erimemiş karlarda bıraktığımız izlerimiz ile yürüşümüzü sürdürdük.

Ormanda zirveleri yokluyoruz
Orman içerisinde ki ilerleyişimiz aracımıza kısa bir mesafedeki orman yolu ile keşişmesi sonucu biraz daha rahatlamış, peşimizden bizi kovalayan yağmur bulutlarına yakalanmadan aracımıza vakitli bir şekilde ulaşmış olmanın da şanslı vaziyeti ile dönüş istikametine doğru aracımızdaki yerlerimizi aldık.
                                                       Yürüyüşün son metrelerinde Denis

Onca saat tırmanmış olmak bile neşemizi hiç bir şekilde söküp atamamış, üzerimize yüklendiğimiz pozitif enerji ile geçireceğimiz ilerki günlere hazır evimize ulaştık.